Αυστραλία: Θαυμαστές επιδόσεις των μαθητών στην Ελληνική γλώσσα

0
2018 315
2018 315

Αυστραλία – Ανταπόκριση: Έμμα Παπαεμμανουήλ

Το μέλλον της Ελληνικής γλώσσας στην Αυστραλία, αποτελεί μόνιμη και κρίσιμη προτεραιότητα για τις Ελληνικές Κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα.

Και φέτος, έχουν κάθε λόγω οι εκπρόσωποι των Κοινοτήτων, -όσο και οι γονείς και πρωτίστως οι ίδιοι οι μαθητές- να αισθάνονται ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις επιδόσεις που κατάφεραν οι μαθητές των τελευταίων τάξεων των λυκείων οι οποίοι διακρίθηκαν και δικαίως, βραβεύτηκαν.

Στη Πολιτεία της Βικτώρια, η Ελληνική Κοινότητα Μελβούρνης, όπως κάθε χρόνο, στη Χριστουγεννάτικη γιορτή που διοργανώνει στο Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο, βράβευσε τους μαθητές που διακρίθηκαν.

Και δεν πρόκειται μόνο για Ελληνόπουλα που είτε έχουν γεννηθεί εδώ, είτε έχουν έρθει από την Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια στα οποία μετοίκισαν χιλιάδες νέοι Έλληνες, λόγω της Κρίσης.

Ανάμεσα στους διακριθέντες ξεχωρίζει καθείς πολλούς επιτυχόντες, είτε στα Νέα Ελληνικά, είτε στα Αρχαία, διαφορετικών εθνοτικών καταβολών, γεγονός που αποτελεί αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον της Ελληνικής γλώσσας στη μακρυνή ήπειρο.

Eντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις των μαθητών των σχολείων της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης στις εξετάσεις του VCE στα μαθήματα των Νέων και των Αρχαίων Ελληνικών.

Οι απόφοιτοι των Σχολείων Γλώσσας και Πολιτισμού της Κοινότητας σημείωσαν στο μάθημα των Νέων Ελληνικών μεγαλύτερη επιτυχία σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς το 69% των μαθητών πέτυχε βαθμολογία άνω του 30, ενώ ένα ποσοστό 30% πέτυχε βαθμολογία 40 και άνω.

Ο πρόεδρος της Κοινότητας Βασίλης Παπαστεργιάδης χαρακτήρισε εξαιρετικά τα απολέσματα τονίζοντας ότι η εκπαίδευση θα συνεχίσει να αποτελεί προτεραιότητα για την Κοινότητα και στο μέλλον:

«Είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που αντανακλά τον επαγγελματισμό και την αφοσίωση των αρμοδίων της Κοινότητάς μας στον τομέα της εκπαίδευσης. Συγχαίρω τους αρμόδιους της εκπαιδευτικής Επιτροπής της Κοινότητας κ. Θόδωρο Μάρκο, κ. Σπύρο Παπαδόπουλο, κ. Κύπρο Κυπριανού, Δρ Βίβιαν Νίκου και Δρ Νίκο Ντάλα και τους υπεύθυνους των σχολείων μας Μάνο Τζιμπραγό και Αλέξανδρο Γιανναδάκη, καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς μας. Έχουμε κάνει σημαντικές επενδύσεις στα εκπαιδευτικά μας προγράμματα και τα αποτελέσματα που έχουμε αποτελούν την απόδειξη. Η Κοινότητά μας θεωρεί τα εκπαιδευτικά της προγράμματα ως τον ακρογωνιαίο λίθο των δραστηριοτήτων της και θα συνεχίσει να διασφαλίζει ότι η ελληνική γλώσσα θα αποτελεί προτεραιότητά της και στο μέλλον.»

Από την πλευρά του ο Αντιπρόεδρος της Κοινότητας και Συντονιστής Εκπαίδευσης Θόδωρος Μάρκος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το αποτέλεσμα συγχαίροντας την εκπαιδευτική ομάδα της Κοινότητας και τους μαθητές για την επίδοσή τους.

“Ο επιμένων νικά! Τα φετινά αποτελέσματα των μαθητών μας σε επίπεδο VCE στα Ελληνικά και Αρχαία Ελληνικά είναι περίτρανη απόδειξη πως η επένδυση που κάναμε σαν κοινότητα στην εκπαίδευση έφερε τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα! Συγχαρητήρια στους μαθητές μας, συγχαρητήρια και στους δασκάλους μας. Εμείς σαν κοινότητα κάνουμε την εξής υπόσχεση: Επιμένουμε ελληνικά!”.

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για όλους τους μαθητές μας που ακολούθησαν το ταξίδι τους στην ελληνομάθεια μέχρι το VCE», δήλωσε ο διευθυντής των Σχολείων της Κοινότητας Μάνος Τζιμπραγός.

«Για άλλη μια φορά τα Σχολεία μας παρουσίασαν σημαντικά υψηλότερα επίπεδα από τον μέσο όρο της Αυστραλίας και ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Αυτά είναι πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα. Η σκληρή δουλειά ετών απέδωσε για άλλη μια φορά καρπούς. Συγχαρητήρια αρμόζουν επίσης και στους εκπαιδευτικούς μας που έφεραν σε πέρας το δύσκολο αυτό έργο με απόλυτη επιτυχία».

Ο υπεύθυνος για τα προγράμματα διδασκαλίας Αρχαίων Ελληνικών Κοινότητας, Αλέξανδρος Γιανναδάκης, δήλωσε ότι μεγάλη ήταν και η επιτυχία των μαθητών στο μάθημα αυτό.

«Πρόκειται για πολύ μεγάλη επιτυχία,» δήλωσε. “Συνεχίστηκαν και φέτος οι πολύ καλές επιδόσεις των μαθητών μας στις εξετάσεις του μαθήματος των αρχαίων (κλασικών) ελληνικών σε επίπεδο VCE. Εννέα από τους 13 μαθητές μας έλαβαν τελικό βαθμό 40+ μετά τη βαθμολογική επιδότηση του μαθήματος. Θερμά συγχαρητήρια τόσο στους ίδιους, όσο και στους εκπαιδευτικούς τους.»

Στη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Κοινότητας, που έλαβε χώρα στο Ελληνικό Πολιτιστικό Κέντρο («The Greek Centre»), βραβεύτηκαν εκείνες οι μαθήτριες και εκείνοι οι μαθητές που διακρίθηκαν στη διάρκεια της χρονιάς με τις μαθητικές τους επιδόσεις, και ειδικότερα στα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Αρχαίων Ελληνικών σε επίπεδο VCE.

Πάνω από δέκα μαθητές της Κοινότητας καθώς και μαθητές που δεν ανήκουν στα σχολεία της τιμήθηκαν για τις άριστες μαθητικές τους επιδόσεις.

Η Θεανώ Σαλτά, από το Κολλέγιο South Oakleigh Secondary College που έγραψε άριστα 50, η Φελίσια-Ευτυχία Θανοπούλου, από το Σαββατιανό Σχολείο της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης και η Γεωργία Παλούκα-Λάππα, από το τμήμα του σχολείου της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης που λειτουργεί στο προάστιο Balwyn συγκίνησαν με τις ομιλίες του και αναφέρθηκαν στο «δύσκολο» ταξίδι τους προς την επιτυχία και την αριστεία.

Ο μαθητής Simon Seddon, που σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην Βικτώρια στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών και ο Τζόρντι Κόρδας που πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα μεταξύ των μαθητών των σχολείων της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης, μίλησαν για την αγάπη τους για τα αρχαία ελληνικά αλλά και την στήριξη που είχαν στη διάρκεια της χρονιάς από τους εκπαιδευτικούς τους.

Ένας απ’ αυτούς είναι και ο υπεύθυνος για τα προγράμματα διδασκαλίας Αρχαίων Ελληνικών της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης, Αλέξανδρος Γιανναδάκης.

Επιτυχίες και στη Νέα Νότιο Ουαλία

Αντίστοιχα θετικά ήταν και τα αποτελέσματα στην Πολιτεία της Νέας Νότιας Ουαλίας όπου οι μαθητές, απόφοιτοι λυκείων είχαν εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα:

Οι κατηγορίες στις απολυτήριες εξετάσεις της ΝΝΟ είναι τρεις.

– Νέα Ελληνικά για αρχάριους (Modern Greek Beginners)

Συμμετείχαν φέτος στις εξετάσεις 80 παιδιά (πέρυσι 86).

Τις πέντε πρώτες θέσεις κατέλαβαν:

1. Χρυσάνθη Διασινού (Diasinos), Blakehurst High School

2. Χριστίνα Ζαβερδινού (Zaverdinos), NSW School of Languages

3. Ελευθερία Antonelli, NSW School of Languages

4. Αλέξανδρος Καλαβρίας (Calavrias) NSW School of Languages

5. Ισοβάθμησαν οι Μαριάνα Ιωάννου και Γιάννης Παπαγγελής (John Papagelis) και οι δύο από το NSW School of Languages.

– Κανονικό Επίπεδο (Modern Greek Continuers)

Συμμετείχαν 100 μαθητές και μαθήτριες (πέρυσι 79).

Τις πέντε πρώτες θέσεις κατέλαβαν οι:

1. Βίκυ Πατάπη, NSW School of Languages

2. Αγγελική Γεωργακοπούλου, Ελληνορθόδοξο Κολλέγιο Αγίας Ευφημίας

3. Ευαγγελία Σακαρέλλου, Σαββατιάτικο Σχολείο Κοινοτικών Γλωσσών George Kogarah

4. Ισοβαθμούν οι Ζωή Χασιώτη από το Κολλέγιο Αγίων Πάντων και Μαρία Γεωργακοπούλου από το Κολλέγιο Αγίας Ευφημίας

5. Ειρήνη Κατσαδήμα, Σαββατιάτικο Σχολείο Κοινοτικών Γλωσσών George Kogarah

– Προχωρημένο επίπεδο (Extension)

Συμμετείχαν 48 παιδιά (πέρυσι 36).

Τις πέντε πρώτες θέσεις κατέλαβαν οι:

1. Ζωή Χασιώτη, Κολλέγιο Αγίων Πάντων

2. Ελευθερία Παπαδοπούλου, Σαββατιάτικο Σχολείο Κοινοτικών Γλωσσών George Kogarah

3. Ευαγγελία Σακαρέλλου, Σαββατιάτικο Σχολείο Κοινοτικών Γλωσσών George Kogarah

4. Αγγελική Γεωργακοπούλου, Κολλέγιο Αγίας Ευφημίας

5. Άννα Κοροβέση, Σαββατιάτικο Σχολείο Κοινοτικών Γλωσσών George Kogarah.

Στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών (Classical Greek), τις πρώτες θέσεις και στα δύο επίπεδα κατέλαβαν μαθητές του Σχολείου Αρρένων Sydney Grammar School Darlinghurst και έχουν ως εξής:

Αρχαία Ελληνικά, Continuers:

1. Joshua Mok 2. Eric Pavlou 3. Oliver Hervir, 4. William Hobkirk 5. Dillon Chen.

Αρχαία Ελληνικά, Προχωρημένο Επίπεδο:

1. Eric Pavlou 2. Dillon Chen, 3. William Hobkirk 4. Joshua Mok 5. Oliver Hervir

http://bit.ly/2JXh8SE