H Φόρμουλα 1 επιστρέφει στην πατρίδα των Σένα, Φιτιπάλντι, Πικέ και άλλων μεγάλων πιλότων του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ στον πλανήτη, για το Γκραν Πρι της Βραζιλίας στην πίστα του Ιντερλάγκος.
Μπορεί ο Λιούις Χάμιλτον να κατέκτησε τον πέμπτο του τίτλο έναν αγώνα πριν, στο Μεξικό, υπάρχουν όμως ακόμη πολλοί «ανοιχτοί λογαριασμοί» για ομάδες και οδηγούς, με πρώτον και σπουδαιότερο αυτόν του πρωταθλήματος κατασκευαστών. H Mercedes προηγείται με 55 βαθμούς έναντι της Ferrari, με 86 βαθμούς να είναι διαθέσιμοι στους δύο τελευταίους αγώνες σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι. Οι πιθανοί συνδυασμοί για να ανακηρυχθεί πρωταθλήτρια η Mercedes στο Ιντερλάγκος ή για να αναβάλλει η Ferrari τη στέψη του νικητή για το σιρκουί της Γιας Μαρίνα στο Άμπου Ντάμπι, είναι πάρα πολλοί. Ωστόσο, αυτό που θα μπορούσε να συγκρατήσει κανείς είναι ότι αρκεί στην Mercedes να τερματίσουν και τα δύο μονοθέσιά της στο βάθρο για να στεφθεί πρωταθλήτρια, ενώ αντιστρόφως η Ferrari πρέπει να κάνει το 1-2 για να μεταφέρει την υπόθεση τίτλος στον τελευταίο αγώνα.
Ένας δεύτερος «λογαριασμός» που παραμένει «ανοιχτός» αφορά τους οδηγούς και δη αυτούς της Mercedes: από τη μια πλευρά τον Βάλτερι Μπότας, που όπως όλοι θυμούνται, έκανε άκρη στη Ρωσία και επέτρεψε στον Λιούις Χάμιλτον να κερδίσει προκειμένου να συλλέξει τους περισσότερους δυνατόν βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος που είχε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και από την άλλη τον Βρετανό, πεντάκις πλέον, Παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος θέλει να σπάσει το «αρνητικό ρεκόρ» που δεν τον έχει δει ποτέ να κερδίζει τον επόμενο αγώνα από αυτόν στον οποίο κέρδισε τον τίτλο. Στην περίπτωση λοιπόν που η Mercedes κάνει το 1-2, με τον Χάμιλτον να προηγείται, θα κάνει ο Βρετανός στην άκρη για να «ανταποδώσει» τη βοήθεια που έλαβε από τον Φινλανδό ομόσταυλό του; Ή θα προτιμήσει να γευτεί την σαμπάνια της νίκης κατακτώντας έναν από τους ελάχιστους στόχους που πλέον του διαφεύγουν;
Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα, όπως ποια ομάδα θα τερματίσει στην 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών πίσω από τα τρία «μεγαθήρια» (Mercedes, Ferrari και Red Bull) και ποιος οδηγός θα κατακτήσει τον άτυπο τίτλο του «καλύτερου μετά τους έξι συνήθεις πρώτους», θα απαντηθούν την Κυριακή 11 Νοεμβρίου στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας, το οποίο θα μεταδοθεί ζωντανά από τις ΕΡΤ2 και ΕΡΤ HD καθώς και από το ert.gr στις 19:00.
Τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου θα μεταδοθούν μαγνητοσκοπημένα στις 18:00.
Στην περιγραφή και το σχολιασμό του αγώνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου.
Καλεσμένοι στο στούντιο ο εκπαιδευτικός και δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου Βασίλης Γούσιας και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου Πόπη Παπαμιχαήλ.