Ο Marc Marquez έδειξε στις ελεύθερες δοκιμές του 2ου αγώνα της χρονιάς, στην Αργεντινή, πως θα είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής αφού έκανε κορυφαίους χρόνους, χωρίς μάλιστα να χρησιμοποιεί καινούρια λάστιχα όταν το έκαναν οι άλλοι αναβάτες. Ήταν ο ταχύτερος στα 3 από τα 4 σκέλη των ελεύθερων δοκιμών. Στο 4ο και τελευταίο σκέλος αναστατώθηκε όταν συνέβη κάτι σπάνιο για τη Honda. Βγήκε η αλυσίδα της μοτοσυκλέτας του, κάτι που τον ανάγκασε να επιστρέψει στα pits και να πάρει τη 2η μοτοσυκλέτα του. Αφού έκανε 4 αναγνωριστικούς γύρους, στον 5ο έγραψε και τον ταχύτερο χρόνο του σκέλους. Στα χρονομετρημένα μπήκε νωρίς, αφήνοντας (ίσως βέβαια να το είχαν προσχεδιάσει) τον Jorge Lorenzo να τον ακολουθήσει στον 1ο γρήγορο γύρο του. Στη συνέχεια, όπως και στις ελεύθερες δοκιμές, ο Crutchlow έδειχνε να είναι ο αναβάτης που θα μπορούσε να κινηθεί πιο κοντά στον Marquez. Ήταν η σειρά του Marquez να κάνει ένα λάθος, μόλις ξεκίνησε τη 2η προσπάθεια του. Πίεσε πολύ στο φρενάρισμα της 1ης στροφής χάνοντας τελικά την πρόσφυση και επέστρεψε στα pits αλλάζοντας τη στρατηγική που είχε καταστρώσει με την ομάδα του. Δεν πτοήθηκε όμως αφού στη συνέχεια κατάφερε να πάρει την pole position, την 5η του στη συγκεκριμένη πίστα.
Στη 2η θέση ολοκλήρωσε τα χρονομετρημένα ο Maverick Vinales. Παρότι ο Ισπανός ήταν 18ος, 3ος, 4ος και 9ος στα ελεύθερα, για μια ακόμα φορά έκανε εξαιρετική δουλειά στα χρονομετρημένα και θα ξεκινήσει για 2ο συνεχόμενο αγώνα από την πρώτη σειρά. Ήταν 1,5 δέκατο πίσω από τον Marquez και 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον Andrea Dovizioso. Ο Dovizioso ήταν ο ταχύτερος στο 3ο σκέλος των δοκιμών, κάτι που δεν το περίμενε αφού η πίστα της Αργεντινής δεν είναι από τις καλές πίστες της Ducati. Όμως και στα χρονομετρημένα ο Dovizioso ήταν γρήγορος και σημείωσε τον 3ο χρόνο. Θεωρεί πως η μοτοσυκλέτα του βελτιώθηκε σε κάποια σημεία που είχε ανάγκη κι έτσι είναι πιθανό να δώσει μάχη για τη νίκη.
Ο Valentino Rossi έκανε εντελώς διαφορετική εμφάνιση σε ελεύθερα και χρονομετρημένα σε σχέση με τον 1ο αγώνα της χρονιάς. Ήταν σταθερά μέσα στη δεκάδα, δε χρειάστηκε να περάσει από το Q1 και ήταν συνήθως και η ταχύτερη Yamaha. Έκανε τον 4ο ταχύτερο χρόνο και είναι πολύ θετικό για τον ίδιο πως θα ξεκινήσει από τη 2η σειρά. Θυμίζουμε πως στον 1ο αγώνα ξεκίνησε 14ος και τερμάτισε 5ος. Από την 6η θέση θα ξεκινήσει ο Jack Miller που όμως στα ελεύθερα κινήθηκε σε καλύτερες θέσεις.
Ο Franco Morbidelli έφερε τη Yamaha της Petronas στην 6η θέση, μόλις 11 χιλιοστά μπροστά από τον άλλο αναβάτη της ομάδας του, τον Fabio Quartararo. Για 2ο συνεχόμενο αγώνα ο Quartararo κάνει μια καλή εμφάνιση στα χρονομετρημένα, στην 1η του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία. Ο Cal Crutchlow δεν πήγε όπως περίμενε, αφού από εκεί που έδειχνε άνετος για την 1η σειρά, περιορίστηκε στην 8η θέση. Όμως είναι ένας αναβάτης που είναι πολύ δυνατός μέχρι και τον τελευταίο γύρο κι έτσι αν η Honda του έχει τις κατάλληλες ρυθμίσεις, δεν αποκλείεται ο Βρετανός να διεκδικήσει ένα 2ο, συνεχόμενο βάθρο.
Ο Takaaki Nakagami περνώντας από το Q1, έκανε τον 9ο χρόνο αφήνοντας πίσω του τους Petrucci, Pol Espargaro (επίσης από το Q1) και Jorge Lorenzo. Ο Aleix Espargaro έφερε την Aprilia στη 13η θέση ενώ πολύ βελτιωμένος σε σχέση με τον 1ο αγώνα, ήταν ο Miguel Oliveira με την KTM της Tech3.
Απογοητευτικές ήταν οι Suzuki που εντυπωσίασαν στον 1ο αγώνα. Ο Rins ήταν μόλις 16ος και ο Mir 20Ος ενώ και ο Pecco Bagnaia δε δείχνει τη δυναμική που έδειξε στα δοκιμές του χειμώνα αφού περιορίστηκε στη 17η θέση. Η 18η θέση του Zarco ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενη αφού ο Γάλλος δυσκολεύεται πολύ με την KTM ενώ και το κλίμα στην ομάδα δε δείχνει πολύ καλό με τον Zarco να αρνείται να αλλάξει το στυλ του προκειμένου να βελτιωθεί, απαιτώντας ουσιαστικά από τους μηχανικούς να βρούν λύσεις στα προβλήματα του.
Ο καιρός παίζει συνήθως σημαντικό ρόλο στον αγώνα της Αργεντινής αλλά κι αν παίξει ρόλο, αναμένεται ένας ακόμα συναρπαστικός αγώνας.