Η τελευταία μέρα του πρώτου τριήμερου δοκιμών της χρονιάς για το Moto GP στη Sepang, έκλεισε με πολύ δυνατές εμφανίσεις. Συνηθίζεται την τελευταία μέρα των δοκιμών και μάλιστα τα τελευταία λεπτά, οι αναβάτες να δοκιμάζουν ό,τι καλύτερο έχουν βρει με σκοπό να κάνουν τον καλύτερο τους χρόνο. Περίπου έτσι έγινε και στη Μαλαισία με τη διαφορά ότι οι καλοί χρόνοι έγιναν νωρίς το πρωί. Λόγω του ότι η θερμοκρασία ανέβαινε πολύ τις μεσημεριανές ώρες και το απόγευμα οι πιθανότητες για βροχή είναι αυξημένες, οι αναβάτες έγραψαν νωρίς τους καλούς τους γύρους και στη συνέχεια είτε δοκίμαζαν εξαρτήματα είτε έκαναν προσομοίωση αγώνα. Όταν λέμε όμως καλούς γύρους, εννοούμε πολύ καλούς γύρους! Ο Danilo Petrucci στον 10ο από τους 32 γύρους που συμπλήρωσε, έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο που αποτελεί το νέο, ανεπίσημο ρεκόρ πίστας και είναι ο ταχύτερος χρόνος που έχει γίνει ποτέ από μοτοσυκλέτα στην πίστα αυτή. Σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:58:239 βελτιώνοντας κατά 6 δέκατα το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε ο Lorenzo από τις δοκιμές του 2018 οδηγώντας και αυτός Ducati. Ο Petrucci έκανε τις καλύτερες δοκιμές ως εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Εμφανίστηκε εμφανώς αδυνατισμένος και απέδειξε πως είναι αποφασισμένος να εκμεταλλευθεί την ευκαιρία που του έδωσε η Ducati.
Εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση του Pecco Bagnaia, του νεοφερμένου στη μεγάλη κατηγορία που συμμετέχει με την ομάδα της Pramac. Στο τέλος της 2ης μέρας των δοκιμών είπε πως μόλις άρχισε να οδηγεί σαν αναβάτης της κατηγορίας Moto GP αφήνοντας πίσω του το στυλ της Moto 2 και το επιβεβαίωσε την 3η μέρα κάνοντας τον 2ο ταχύτερο χρόνο, μισό δευτερόλεπτο κάτω από το ρεκόρ του Lorenzo! Ο Jack Miller έφερε τη 2η Ducati της Pramac στην 3η θέση παρότι είχε και μία πτώση. Την πρώτη τετράδα συμπλήρωσε ο Andrea Dovizioso με τη 2η εργοστασιακή Ducati συμπληρώνοντας την πλέον εντυπωσιακή εμφάνιση της Ducati. Ο Dovizioso είπε πως παρότι σε στεγνές συνθήκες η Μαλαισία είναι μια πίστα που δε βολεύει τη Ducati, οι δοκιμές πήγαν καλά αλλά δεν έχουν καμία σχέση με το τι θα δούμε με την έναρξη των αγώνων. Πάντως, ότι και αν δοκίμασαν (πλαίσιο, αεροδυναμικά βοηθήματα κλπ) ήταν καλό.
Πρώτος μετά την τετράδα της Ducati και 5ος συνολικά, ήταν ο Maverick Vinales με τη Yamaha. Ο Ισπανός έκανε ένα πολύ καλό τριήμερο δοκιμών κάνοντας σταθερά κορυφαίους χρόνους αλλά και πολύ καλή προσομοίωση αγώνα κάνοντας 20 γύρους στο 1:59 με 2:00. Ήταν επίσης ο αναβάτης που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους την 3η μέρα, 79! Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Cal Crutchlow με τη Honda που ήταν και αυτός κάτω από το ρεκόρ του Lorenzo. Ο Crutchlow είχε και τη 2η και την 3η μέρα πτώσεις αλλά δεν τραυματίστηκε και συνέχισε κανονικά τις δοκιμές του.
Ο Aleix Espargaro έφερε την Aprilia στην 7η θέση κάνοντας διπλή δουλειά για την ομάδα αφού ο Andrea Iannone δε ξεπέρασε την ίωση που τον ταλαιπωρεί και δεν οδήγησε την 3η μέρα. Ο Franco Morbidelli ήταν 8ος με τη Yamaha Petronas και ο Takaaki Nakagami 9ος με τη Honda. Ο Valentino Rossi περιορίστηκε στη 10η θέση αλλά δήλωσε ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές με την εξέλιξη της Yamaha. Ένα ακόμα θετικό στοιχείο για τη Yamaha είναι πως και οι δύο αναβάτες συμφωνούν στις επιλογές τους στο θέμα του κινητήρα και μένει νε επιβεβαιώσουν τις επιλογές τους στα αεροδυναμικά βοηθήματα, κάτι που θα γίνει στις επόμενες δοκιμές, στο Qatar. Ο Marc Marquez έκανε 39 γύρους (περισσότερους από τον Petrucci που έκανε 32) και αποσύρθηκε νωρίς και την 3η μέρα μη θέλοντας να επιβαρύνει τον ώμο του.
Η Suzuki την 3η μέρα δεν έδειξε αυτό που έδειξε τις 2 πρώτες μέρες και ο Rins περιορίστηκε στη 12η θέση. Αρκετά πίσω για Ducati αλλά και σε σχέση με το τι έδειξε τις προηγούμενες μέρες, έμεινε ο Tito Rabat που ήταν 14ος. Ο Johann Zarco ήταν για 2η μέρα ο ταχύτερος αναβάτης της KTM αλλά πολύ πίσω στην κατάταξη, στη 17η θέση. Ομάδες και αναβάτες έδωσαν ραντεβού για το Qatar και το τριήμερο 23-25 Φεβρουαρίου όταν και θα γίνουν οι τελευταίες δοκιμές πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Εκεί περιμένουμε να δούμε και τον Jorge Lorenzo με τη Honda.