Με αύξηση των ελέγχων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αντιμετωπίζει ο ΟΑΣΑ το πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης, ανεβάζοντας τα έσοδά του κατά 21%.
Είναι ενδεικτικό ότι, την Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου, έγιναν σχεδόν 10.000 έλεγχοι στη ΣΤΑΣΥ και 4.900 στην ΟΣΥ.
Για το σύνολο του 2018, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ΟΑΣΑ εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των εσόδων από το υπουργείο Εργασίας), έναντι 173,5 εκατ. το 2017. Το 2019, τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν άνω του 10%.
Σε επιχειρησιακό επίπεδο, οι προσωποποιημένες κάρτες έχουν ξεπεράσει τα 1,10 εκατομμύρια και οι απρόσωπες τις 620 χιλιάδες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,72 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.
Ενδεικτικό της ολοένα και αυξανόμενης εξοικείωσης του επιβατικού κοινού με το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ότι οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα έφτασαν στο 20% (1 στα 5 ευρώ προέρχεται, δηλαδή, από πιστωτική κάρτα).
Πλέον και στα 293 Αυτόματα Μηχανήματα, πέραν όλων των εκδοτηρίων και των 500 περίπου περιπτέρων που διαθέτουν POS, είναι δυνατή η χρήση πιστωτικής κάρτας.
Επίσης, σύμφωνα με μετρήσεις του ΟΑΣΑ, 7 στους 10 επιβάτες χρησιμοποιούν εκπτωτικά εισιτήρια, κερδίζοντας έως και 17 λεπτά το εισιτήριο.
Το προσεχές διάστημα, ο ΟΑΣΑ πρόκειται να προχωρήσει και σε αλλαγή του μενού των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Κομίστρου. Το μενού θα γίνει πιο φιλικό και εύχρηστο στον επιβάτη, ενώ θα μειωθεί και στο μισό ο χρόνος των συναλλαγών.
Πηγή: ΕΡΤ1, ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://bit.ly/2JXh8SE