Οι δοκιμές του Moto GP συνεχίστηκαν για 2η μέρα στη Μαλαισία, την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου. Η έντονη ζέστη που επικράτησε τις μεσημεριανές ώρες, κράτησε τους περισσότερους αναβάτες στα γκαράζ των ομάδων τις ώρες αυτές κι έτσι περισσότερη δράση υπήρξε τις πρώτες και τις τελευταίες ώρες των δοκιμών. Στη μεγαλύτερη διάρκεια της μέρας, στην 1η θέση της κατάταξης ήταν ο Alex Rins με τη Suzuki. Όμως στο τελευταίο μισάωρο ήταν αρκετοί οι αναβάτες που επέλεξαν να προσπαθήσουν για ένα γρήγορο γύρο. Ανάμεσα τους ο Maverick Vinales που ήταν 3ος στη μεγαλύτερη διάρκεια της μέρας. Ο Vinales έκανε έναν ταχύτατο γύρο πλησιάζοντας το ανεπίσημο ρεκόρ πίστας που είχε σημειώσει πέρσι τέτοια εποχή ο Jorge Lorenzo με τη Ducati. Στον 62ο γύρο από τους 63 που συμπλήρωσε έκανε έναν ταχύτατο γύρο και έγινε ο μοναδικός αναβάτης που «κατέβηκε» από το 1:59 σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:58:897. Δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη της Yamaha ειδικά στον τομέα που ζητούσε από πέρσι, στο φρένο του κινητήρα. Ταυτόχρονα, δήλωσε επιφυλακτικός αφού τις 2 πρώτες μέρες δεν έχει κάνει προσομοίωση αγώνα, τομέα στον οποίον η Yamaha πέρσι εμφάνισε πολλά προβλήματα με τη φθορά ειδικά του πίσω ελαστικού.
Ο Alex Rins συνεχίζοντας την εξαιρετική του εμφάνιση ολοκλήρωσε και τη 2η μέρα στη 2η θέση. Έμεινε μισό δευτερόλεπτο+ πίσω από τον Vinales αλλά ήταν ταχύτερος από το χρόνο του Marquez που του στέρησε την 1η θέση την 1η μέρα. Η Suzuki δείχνει να είναι σε πολύ καλό δρόμο αφού είναι γρήγορη ενώ δοκιμάζει και πολλά νέα εξαρτήματα. Στην 3η θέση βρέθηκε η πρώτη Ducati αλλά δεν ήταν μία από τις εργοστασιακές. Ο Jack Miller στον προτελευταίο γύρο του έφερε τη Ducati της Pramac στην 3η θέση, λιγότερο από ένα δέκατο πίσω από τον Rins. Στα 45 χιλιοστά πίσω του βρέθηκε ο Andrea Dovizioso με την εργοστασιακή Ducati. Σε όλη τη διάρκεια της μέρας η Ducati ήταν δυνατή και σταθερή και με τους δύο αναβάτες της οι οποίοι δεν επέλεξαν να κάνουν έναν γρήγορο γύρο στο τέλος της μέρας.
Ο Dovizioso έκανε τον ταχύτερο γύρο του στον 19ο από τους 60 που συμπλήρωσε και ο Petrucci που ολοκλήρωσε στην 9η θέση, στον 11ο από τους 65. Για πολλούς γύρους κινήθηκαν ο ένας πίσω από τον άλλον σε μια πολύ κακή ευκαιρία για τον Petrucci να δει κάποια πράγματα ακολουθώντας τον Dovizioso. Ο Cal Crutchlow ήταν η πρώτη Honda στην 5η θέση. Ο Βρετανός είχε και μία πτώση χωρίς να τραυματιστεί και ήταν μόλις 4 χιλιοστά αργότερος από τον Dovizioso. Ο Valentino Rossi έμεινε μέχρι το τέλος με φθαρμένο σκληρό ελαστικό χωρίς να προσπαθήσει να κάνει γρήγορο γύρο στο τέλος. Κατάφερε να ολοκληρώσει στην 6η θέση με το χρόνο που έκανε στον 8ο από τους 51 γύρους του. Δήλωσε πολύ ικανοποιημένος λέγοντας πως βρήκαν κάτι που βελτίωσε την απόδοση της Yamaha αλλά σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσε να κάνει χρόνο αντίστοιχο με αυτόν του teammate του, Maverick Vinales. Σύμφωνα με τη Yamaha έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην επιτάχυνση της μοτοσυκλέτας, ειδικά στις εξόδους των στροφών. Ο Tito Rabat ήταν και πάλι «παραγωγικός» αφού έκανε τους περισσότερους γύρους από όλους (75) αλλά και γρήγορος με τη Ducati της Avintia κάνοντας τον 7ο χρόνο με τον Marc Marquez να τον ακολουθεί στην 8η θέση. Ο Ισπανός αποσύρθηκε νωρίς από τις δοκιμές, συμπληρώνοντας μόλις 37 γύρους ενώ πέρσι συμπλήρωνε κατά μέσο όρο 90 γύρους στις αντίστοιχες μέρες δοκιμών. Όμως η προσπάθεια που κατέβαλε την 1η μέρα του προκάλεσε πόνους κι έτσι αποφάσισε να αποσυρθεί νωρίς. Ο Danilo Petrucci ήταν 9ος με τον Takaaki Nakagami να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ο Johann Zarco βελτιώθηκε εντυπωσιακά ανεβαίνοντας στην 11η θέση κι αυτή ήταν η πρώτη φορά που ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της KTM σε μέρα δοκιμών.
Ο Pecco Bagnaia ήταν ο ταχύτερος νεοφερμένος (12η θέση) κάνοντας και αυτός μία τελευταία γρήγορη προσπάθεια. Ο Aleix Espargaro έφερε την Aprilia στη 13η θέση ενώ από την Aprilia δηλώνουν πως η δουλειά που κάνουν έχει μακροπρόθεσμους στόχους. Ο Fabio Quartararo ήταν ταχύτερος από τον Franco Morbidelli στη νέα ομάδα της Petronas Yamaha και οι δυο τους κατέλαβαν τη 14η και 15η θέση αντίστοιχα.