Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 40 λεπτά!

0
Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 40 λεπτά!

Μετά από 24 χρόνια τέθηκε σήμερα σε κυκλοφορία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη στο σύνολό της, καθώς παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λειανοκλαδίου – Δομοκού.

Η γραμμή Λειανοκλάδι – Δομοκός θα λειτουργεί με τρένα diesel για τριάντα έως σαράντα μέρες ακόμη,  προκειμένου να δοκιμαστούν και να τεθούν μετά σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής.

Στο πλαίσιο της λειτουργίας της νέας γραμμής, πραγματοποιήθηκε σήμερα ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λειανοκλάδι – Δομοκός προκειμένου να γίνει επιθεώρηση της νέας Γραμμής. Στο τρένο που θα δρομολογήθηκε επέβαιναν ο Γενικός Γραμματέας  του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών καθώς και οι Διοικήσεις των φορέων του Σιδηροδρόμου. Ο κ. Θάνος Βούρδας σε δηλώσεις του χαρακτήρισε ιστορική τη σημερινή ημέρα για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο, επισημαίνοντας ότι πολλά χρόνια μετά επιτέλους η γραμμή ολοκληρώνεται. Να σημειωθεί ότι με την ηλεκτροκίνηση και την σηματοδότηση της γραμμή, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τον Μάιο το τρένο θα διανύει την απόσταση από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 40 λεπτά. Ικανοποιημένος δήλωσε και ο διευθυντής του έργου κ. Σπύρος Καραβάκης, ο οποίος ευχαρίστησε τους εργαζόμενους της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση του έργου.

Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδόθηκε σε κυκλοφορία, και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, βρίσκεται η νέα τοξωτή – μεταλλική, σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.

Εάν ο καιρός το επιτρέψει πάντως ο σχεδιασμός αφορά στην ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης της γραμμής Λειανοκλάδι – Δομοκός μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.

Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει  το  μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.

http://bit.ly/2JXh8SE