Η Adidas στο κέντρο καινοτομίας Station F στο Παρίσι με 13 startup

0
2019 404
2019 404

Μετά το Facebook, τη L’Oreal ή το LVMH, είναι η σειρά της Adidas να γίνει μέλος του Station F στο Παρισι με το πρόγραμμα «Πλατφόρμα Α», στο οποίο έχουν ήδη επενδυθεί τουλάχιστον 1 εκατομμύριο ευρώ. Στόχος της Adidas είναι να χρησιμοποιήσει την καινοτομία των startups για τη δημιουργία νέων σχεδίων και για αυτό επέλεξε 13 νεοσύστατες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αθλητισμού, της ψηφιακής τεχνολογίας, των πωλήσεων και της υγείας.

Ο Eric Liedtke, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής και επικεφαλής της Global Brands της Adidas, ο Xavier Niel, ιδρυτής του σταθμού F, ο Saeed Amidi, διευθύνων σύμβουλος της Plug and Play και ο Αμερικανός τραγουδιστής Pharrell Williams, πρεσβευτής της Adidas από το 2014, εγκαινίασαν πριν λίγες ημέρες το νέο πρόγραμμα της εταιρίας.

«Αυτό που ενώνει την Adidas και το Station F είναι ο ανοιχτός κώδικας που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Η στενή συνεργασία με τους νέους επιχειρηματίες μας επιτρέπει να συνδυάσουμε τη δύναμη ενός παγκόσμιου εμπορικού σήματος με την ευκινησία των νεοσύστατων επιχειρήσεων ενώ εστιάζουμε στις ψηφιακές πρωτοβουλίες στον αθλητισμό», εξηγεί ο Liedtke.

Με αυτή την ευκαιρία, ο Pharrell Williams συνάντησε τους νέους επιχειρηματίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και δήλωσε εντυπωσιασμένος «από τη δημιουργική ενέργεια που αισθάνεται σε αυτό το καινοτόμο κόμβο που αντιπροσωπεύει η πλατφόρμα A. Οι επιχειρηματίες είναι η τέλεια ενσάρκωση του πάθους και της εμπιστοσύνης που είναι απαραίτητες για την οικοδόμηση του μέλλοντος του αθλητισμού με την Αdidas».

Αυτά είναι τα 13 startups που επέλεξε η Adidas

  • To Overtime είναι ένα αθλητικό δίκτυο για την ψηφιακή εποχή.
  • Το Hero προτείνει μια ηλεκτρονική υπηρεσία αγορών που συνδέει τους ηλεκτρονικούς αγοραστές με επιχειρηματικούς συνεργάτες.
  • Το Running Care παρέχει ψηφιακή υποστήριξη για την πρόληψη και την θεραπεία τραυματισμών στον αθλητισμό.
  • Το Blue Bite συνδέει μάρκες και πελάτες μέσω προϊόντων.
  • Το SneakerCrypt έχει αναπτύξει μια εφαρμογή ανοιχτού κώδικα κρυπτογραφίας.
  • Το Storr, επιτρέπει σε οποιονδήποτε να ανοίξει ένα κατάστημα από το κινητό τηλέφωνό του.
  • Η WOM και η YEAY είναι δύο νεοσύστατες εταιρείες που δημιούργησαν μια κοινότητα όπου οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους μέσω βίντεο, σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Το Eyecandylab αναπτύσσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα που ενσωματώνει την επαυξημένη πραγματικότητα στα βίντεο της Adidas.
  • Το Radius8 επιτρέπει στους εμπόρους λιανικής πώλησης να πωλούν περισσότερο στους καταναλωτές, δημιουργώντας εμπειρίες online που βασίζονται στο κατάστημά τους.
  • Το Stuffstr πιστεύει ότι όλα όσα διαθέτετε έχουν αξία, ακόμα και τα παλιά πάνινα παπούτσια σας, κι έτσι προτείνει να σας πληρώσει την αξία του υλικού τους.
  • Το Vekia εφαρμόζει μια λύση SaaS που ειδικεύεται στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων και ανεφοδιασμού.
  • Το Neurun έχει αναπτύξει μια εφαρμογή που βελτιώνει την εμπειρία του αγώνα αντοχής.

ΠΗΓΗ: Maddyness

http://bit.ly/2JXh8SE