Τέλος στις «ουρές« που σχηματίζουν οι καταναλωτές στα πρακτορεία του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) φιλοδοξεί να βάλει το νέο πληροφοριακό σύστημα που θα διεκπεραιώνει όλες τις συναλλαγές εξ αποστάσεως, μέσω Ίντερνετ.
«Ο τελικός στόχος είναι να έχουμε ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται όλες οι δουλειές χωρίς να είναι αναγκαία η μετάβαση του καταναλωτή στα κατά τόπους πρακτορεία», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ Νίκος Χατζηαργυρίου.
Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος θα διεκπεραιώνονται σταδιακά το σύνολο των αιτημάτων των καταναλωτών που αφορούν για παράδειγμα σύνδεση με το δίκτυο ηλεκτροδότησης, μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή), αύξηση ή μείωση ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης, ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών, αποξήλωση παροχής, υποβολή δικαιολογητικών για υπογραφή συμβολαίου σύνδεσης, αίτηση για νυχτερινό ρεύμα, διεκδίκηση αποζημίωσης για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, αλλαγή ονόματος, κ.α.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://bit.ly/2JXh8SE