O Λιούις Χάμιλτον με Mercedes ήταν ο τελικός νικητής του συναρπαστικού Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ με Ferrari που προηγείτο με άνεση στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, αντιμετώπισε πρόβλημα με την κινητήρια μονάδα του μονοθεσίου 11 γύρους πριν από το τέλος, χάνοντας μέσα απ’ τα χέρια του την πρώτη νίκη της καριέρας του.
Ο νεαρός Μονεγάσκος έκανε ό,τι έπρεπε για να κερδίσει. Αφού διόρθωσε το λάθος του στην εκκίνηση, που τον έριξε από την 1η στην 3η θέση, και πέρασε τον ομόσταυλό του Σεμπάστιαν Φέτελ στον 6ο γύρο, έκανε μια διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του η οποία έφτασε στα 10 δευτερόλεπτα.
Μέχρι που ένας από τους δύο ηλεκτροκινητήρες της Ferrari αποφάσισε να παραδώσει το πνεύμα στον 46ο από τους 57 γύρους του αγώνα. Ο Λεκλέρ υστερούσε κατά 40 χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα σε σχέση με τους αντιπάλους του, γινόμενος κατά συνέπεια βορρά, πρώτα του Λιούις Χάμιλτον, και στη συνέχεια του Βάλτερι Μπότας. Έτσι η Mercedes βρέθηκε, μάλλον αναπάντεχα, να κάνει το 1-2, δεύτερο συνεχόμενο μετά την Αυστραλία, και να αποκτά ήδη μεγάλη διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από τη Ferrari.
Τυχερός μέσα στην ατυχία του, ο Λεκλέρ μπόρεσε τελικά να ανέβει στο τελευταίο σκαλί του βάθρου, αφού εκεί που περίμενε στωϊκά να δεχτεί το προσπέρασμα και από τον Μαξ Φερστάπεν και να τερματίσει 4ος, οι δύο Renault των Χούλκενμπεργκ και Ρικιάρντο εγκατέλειψαν ταυτοχρόνως τρεις γύρους πριν το τέλος, γεγονός που ανάγκασε τον αλυτάρχη του αγώνα, να βγάλει έξω το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στο λίγο χρόνο που απέμενε, οι κριτές δεν πρόλαβαν να απομακρύνουν τις δύο Renault εκτός πίστας και έτσι το πέσιμο της καρό σημαίας έγινε ουσιαστικά υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, βρίσκοντας τον Λεκλέρ στην 3η θέση.
Τα δράματα για τη Ferrari όμως δεν τελείωσαν εκεί αφού ο Φέτελ, που έδειχνε έτοιμος να διεκδικήσει μια θέση στο πόντιουμ πίσω από τον Λεκλέρ, έκανε τετ-α-κε παλεύοντας για τη δεύτερη θέση με τον Χάμιλτον, λίγα μέτρα αργότερα έχασε με δραματικό τρόπο την μπροστινή του πτέρυγα στη μεγάλη ευθεία της πίστας και τερμάτισε τελικά στην 5η θέση, πίσω από τη Red Bull του Φερστάπεν.
Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε ο Λάντο Νόρις φέρνοντας τη McLaren του στην 6η θέση μπροστά από την Alfa Romeo του πολύπειρου Κίμι Ράικονεν και τη δεύτερη Red Bull του Πιέρ Γκασλί.
Επόμενο ραντεβού, σε δύο βδομάδες στην Κίνα για το 1000στό Γκραν Πρι στην ιστορία της Φόρμουλα 1.