Ολοκληρώνεται σήμερα το Athens Games Festival που διεξάγεται στον εκθεσιακό κέντρο Helexpo στο Μαρούσι. Σε αυτό μετέχουν 80 εταιρείες από ανεξάρτητους δημιουργούς καθώς και 40 ομιλητές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της βιομηχανίας όπως Amazon, Google, Ubisoft, Kickstarter, Supercell αλλά και Έλληνες επαγγελματίες, ακαδημαϊκοί και ερευνητές.
Στα περίπτερα του Athens Games Festival περιηγήθηκαν νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς και ο υφυπουργός, Λευτέρης Κρέτσος. Επισκέφθηκαν όλα τα περίπτερα και ενημερώθηκαν για τις νέες εφαρμογές στον χώρο που αναπτύσσουν ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις.
Σε δηλώσεις του αναφορικά με το Φεστιβάλ ο Νίκος Παππάς τόνισε: «είναι πολύ καλύτερο σε ποιότητα και με μεγαλύτερη συμμετοχή του κοινού. Η οπτικοακουστική βιομηχανία στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται και νομίζω ότι ο κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών μπορεί να αποτελέσει ένα κλάδο, ο οποίος θα συμβάλλει σημαντικά στην ανάσχεση αυτού που λέμε brain drain, διότι αν περπατήσετε μέσα στον χώρο θα δείτε ότι οι άνθρωποι που αναπτύσσουν τα παιχνίδια είναι είναι πολύ νέοι στην ηλικία. Αλλά ο κλάδος μπορεί να κάνει και κάτι άλλο: μπορεί να αλλάξει ραγδαία και την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Υπάρχουν καταπληκτικές ιδέες για την αρχαία Ελλάδα, την αρχαία ελληνική μυθολογία και μέσα από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών η παγκόσμια κοινότητα των Gamers μπορεί να έρθει σε επαφή με το τι σημαίνει για την ανθρωπότητα η Ελλάδα και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό».
Από την πλευρά του ο Λευτέρης Κρέτσος τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «η Ελλάδα μπορεί να γίνει ένας ισχυρός περιφερειακός παίκτης στο χώρο των οπτικοακουστικών βιομηχανιών. Προφανώς δεν μπορεί να ξεπεράσει τη Γαλλία, τη Γερμανία ή τις ΗΠΑ, αλλά σίγουρα έχουμε όλες τις δυνατότητες και πολύ σύντομα όλα τα εργαλεία πολιτικής, όλα τα κίνητρα που μπορεί να ζητήσει ένας παραγωγός που δραστηριοποιείται στο χώρο της δημιουργικής βιομηχανίας. Δηλαδή και φορολογικά και αναπτυξιακά για τις υποδομές και κίνητρα για την καταπολέμηση προβλημάτων ρευστότητας και επιδότηση παραγωγής με το cash rebate που είναι πολύ γενναιόδωρο. Είναι 35% χωρίς ταβάνι και ήδη λειτουργεί με πολύ μεγάλη επιτυχία. Από κει και πέρα νομίζω η μεγάλη έμφαση και το μεγάλο στοίχημα είναι να επενδύσουμε περισσότερο στις ψηφιακές δεξιότητες και να διαμορφωθούν όλες εκείνες οι δυνατότητες του να αξιοποιηθεί το τελικό ταλέντο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://bit.ly/2JXh8SE